فروش فوری انواع کنجاله پنبه دانه مرغوب چگونه است ؟

فروش فوری انواع کنجاله پنبه دانه مرغوب چگونه است ؟ قیمت مطمئن کنجاله پنبه دانه تضمینی در بازار های کشور ما چگونه تعیین می شود ؟

کنجاله پنبه دانه

فروش فوری انواع کنجاله پنبه دانه مرغوب چگونه است ؟ قیمت مطمئن کنجاله پنبه دانه تضمینی در بازار های کشور ما چگونه تعیین می شود ؟

نرخ کنجاله پنبه دانه در کشور چگونه است ؟

نرخ این محصول نیز مانند سایر محصولات کشاورزی دیگر در بازار قابل پیش بینی نمی باشد ، چرا که روزانه  نرخ محصولات بازار و بهای ارز در حال تغییر می باشد.

بدین جهت نمی توان بهای قطعی برای این محصول در نظر گرفت.

بر این اساس  خریداران جهت اطلاع از فی این محصولات می توانند ، به سایت فروش شرکت های بازرگانی معتبر همچون بازرگانی کهن مراجعه کرده  و نرخ محصولات مورد نظر خود را در سایت مشاهده نمایند.

و یا با واحد های فروش شرکت تماس حاصل نمایند و بهای محصولات مورد نظر خود را از کارشناسان مربوطه جویا شوند.

فروش فوری انواع کنجاله پنبه دانه به چه صورت می باشد ؟

کنجاله پنبه دانه یک ماده خوراکی  مفید  با مقدار  پروتئین متوسط  می باشد .

این محصول سرشار از  پروتئین است به طوریکه ، می تواند محصولی مهم برای جایگزینی سویا در مواقع کمبود آن باشد ، چرا که دارای حدودا 36% پروتئین می باشد .

بقایای صنعت روغن کشی پنبه دانه ، یک منبع تقریبا مناسب  برای تامین پروتئین و انرژی قابل متابولیسم است.

استفاده از این محصول در جیره غذایی  طیور به دلیل وجود گوسیپول،  اسیدهای چرب سیکلوپروپنوئید، فیبر زیاد و کیفیت پایین پروتئین آن، زیاد توصیه  نمی شود.

اسید آمینه محدود کننده در این محصول ، لیزین نام دارد.
شرکت بازرگانی کهن  محصولاتی مرغوب و با کیفیت در بازار عرضه می نماید.

متقاضیان جهت خرید کنجاله پنبه دانه  از این شرکت می توانند محصولات مورد نظر خود را سفارش داده  و در محل خود دریافت نمایند.